www.ginryu.fora.pl
Gildia z metin2
Obecny czas to Śro 11:29, 27 Lis 2024

EQ Wojownik + KU

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.ginryu.fora.pl Strona Główna -> Gra / Experyment -rynek
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Kenji185
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Czw 15:05, 02 Paź 2008    Temat postu: EQ Wojownik + KU

Broń dwuręczna
włócznia (5lvl)
halabarda (36lvl)
Miecze
miecz (1lvl)
długi miecz (5lvl)
stożkowy miecz (15lvl)
szeroki miecz (20lvl)
srebrny miecz (25lvl)
miecz półtoraręczny (36lvl)


Zbroje
mnisia zbroja płytowa (1lvl)
zbroja płytowa tygrysa (18lvl)
Lwia zbroja płytowa (26lvl)
Hełmy
tradycyjny hełm (1lvl)




KU wojownik body:

KU wojownik mental:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kenji185 dnia Czw 15:07, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Protoss91
User
User



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Pią 19:51, 03 Paź 2008    Temat postu:

ja bym jeszcze dodał z broni dwuręcznych to glewię, gizarmę, pajęczą, i oczywiście RIB'a* xD a na wyższe to jeszcze sprawdzę jednoręczne to sejmitar, fms*, storczykowy, krwawy (to chyba 45 lvl??) HMS i parę innych. Zbroja na 9 lvl jeszcze jest a nazwa to chyba żelazna a po lwiej jest śmiertelna na 34lvl a potem smocza na yyyy nie pamiętam na który lvl to narazie tyle jeśli chodzi o uzupełnianie listy itemków dla woja a ceny podam przy okazji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Kenji185
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Sob 10:03, 04 Paź 2008    Temat postu:

bede dodawac itemy te których ceny i nazwy jestem pewny

ale tutaj jest problem
wypisywanie cen od +0 do +9 zajmie duuuzo miejsca i czasu a nie wiem jak sie z tym uporac Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Protoss91
User
User



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Nie 11:13, 05 Paź 2008    Temat postu:

hmmm może zróbmy stały przyrost ceny w zależności od plusa, np. kosa +0 1k yang, kosa + 1 2k yang itd. ale z bonami będzie gorzej bo są rożne bony xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Khado
User
User



Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Pon 7:22, 06 Paź 2008    Temat postu:

Trochę to skomplikowane bo metin niestety nie ma takiego prostolinijnego rozwoju broni i postaci no a jak mówi przedmówca to rzeczywiście bonow jest w cholere i jeszcze troche(sorry ze nie pisze o tych przedmiotach ale niestety zaprzestałem gry a nie wiele pamietam z tego mimo tego chciałbym sie udzielac na forum)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Kenji185
Administrator
Administrator



Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Pon 17:08, 06 Paź 2008    Temat postu:

ciezko jest :/
zwłaszcza z bronią :S
bony to co innego
ustalanie przyrostu ceny wg. + to jest dobry pomysł tylko jak?

próbowałem np. 3x plus ceny na +0 ale wychodzi cos takiego:

tarcza bojowa
+1 300yang
+2 900yang
+3 2.700yang
+4 8.100yang
+5 24.300yang
+6 72.900yang
+7 218.700yang
+8 656.100yang
+9 1.968.300yang


hmm... nie wiem jak to zrobiłem ale ostatnio wyszło ze +9 7kk bedzie kosztować xD

to mogłoby zadziałać....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Protoss91
User
User



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koszalin
Płeć: Mężczyzna


PostWysłany: Pon 23:52, 06 Paź 2008    Temat postu:

to może zrobić tak ze każdy + to ilość zależna o poziomu np szeroki jest od 20 lvl prawda to na +0 będzie dajmy na to 5k kosztować a na +1 już 7k. Czemu taki przyrost bo na 20 lvl to za każdy + dodajemy 2k do ceny a na 5 lvl to 500yang panimajecie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum www.ginryu.fora.pl Strona Główna -> Gra / Experyment -rynek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin